Tema: Re: Chevrolet Captiva
Autorius: Shadowed
Data: 2018-01-25 16:04:55
ok, važinės moteriškė, tai poreikiai paprasti - kad būtų talpus, džipas ir
gražus. Kartais iš aš "pasiskolinsiu", tai truputį konkrečiau - 4x4,
dyzelinis, gera komplektacija, bagažinės durys atsidarančios į viršų, būtų
gerai +2 sedynės bagažinėje (bet kaškajaus su +2 nenoriu, bandžiau
bendzininį). Pageidautina ne visai sudėtingas remontas/aptarnavimas.

"none"  parašė naujienų news:p4cnhe$jqs$1@trimpas.omnitel.net...

pradžiai parašyk poreikius, bandysim tau prirašyti gerų mašinų :)
Kaip suprantu mašina naujai iškeptai vairuotojai, kokie dar poreikiai,
kur ir kiek bus važinėjama ir t.t.

PS Aš 2 savaites važinėjau nauja Chevrolet Equinox, tai aišku ne
captiva, bet ji man blogiausia iš visų važinėtų mašinų. Su Antara
nevažiavęs, bet Mokka X, Zafira 1, 2, 3, Astra nauja, Insignia 1 labai
nepatiko. Iš Opelių patiko tik vectra 1 ir Astra sena. Bet tais laikais
dar su žiguliu važinėjau. Opelius pagal blogumą iškart statau po Chevrolet.