Tema: Re: Chevrolet Captiva
Autorius: Shadowed
Data: 2018-01-26 08:32:08
Dėkui, nedega žinoma, truputį. Šiaip, psichologinį spaudimą jau jaučiu. :D
Bet vis tiek dėkui visiems, Pažiūrėsiu ir tuos. Ech, o aš galvojau apie kokį
ML350. Ale už tą sumą jau tik senukas jaučiu išeina, o ir visokių patogių
pribumbasų nebus...

"none"  parašė naujienų news:p4eg1a$scu$1@trimpas.omnitel.net...

Pagal nurodytus kriterijus iš autopliuso pažiūrėčiau dar:
Honda CR-V
VW Tiguan
BMW X3
Toyota Rav4
Mitsubishi Outlander

Šiaip labai svarbu, kad mašina patiktų šeimininkui (vairuotojui), daug
svarbiau nei kad negestų ar mažai kuro rytų ar pan. Tai jei Captiva
patinka - pirkit, bet jei nedega, pasižiūrėkit ir kitus variantus.
Ergonomika pas Opelius/Chevrolet tikrai kažkur toli toli gale.