Tema: Re: Chevrolet Captiva
Autorius: Shadowed
Data: 2018-01-26 14:36:30
Geriau būtų senesnis bet premium, nei nauja skarbonkė. O kokia būna ne tikra
4x4 ? Čia gal ta kur sakiau - kad galima būtų įsijungt tada kai reikia ?

"fenix@h"  parašė naujienų news:p4f1nd$bhg$1@trimpas.omnitel.net...

2018.01.26 12:30, Shadowed rašė:
> Jo, pažiūrėjau Dacios webą, tai 4x4 automato neturi, tik su 2 varomais
> ir silpnesniu varikliu yra... Ne kažką. O jeigu rinktis daugiau visko
> tai kaina tada lipa jau į viršų. Iš to sąrašiuko man kažkaip labiausiai
> liptų Audi Q7.

tai tu apsispresk: mazas apynaujis dzipukas ar senas premium laivas. jei
jau tikrai tikrai tikrai reikia auto su tikra 4x4 ir padidinta
prosvaisa, tai pigiausi variantai yra impreza ir xv. xv su tuo cvt
automatu as dedu +