Tema: Re: Chevrolet Captiva
Autorius: bezas
Data: 2018-01-26 09:56:41
Iš šitų "premium" tai tik Xc90 matau. Tai 2m kolkas remontu nebuvo.
Nupirkus haldex uz 200€ tvarke nors sake vaziuot galima tik galas
silpniau kabins. Įvertink ir nuvertėjimą.
tas captiva nupigs per pora metu dvigubai ir dar klientų reikes ieskoti
parduodant, sveika "premium" isnes greit ir nupigs mažiau.