Tema: Re: Chevrolet Captiva
Autorius: fenix@h
Data: 2018-01-26 12:19:47
2018.01.26 09:25, E-Zyz rašė:

> Isitikines? Brolis irgi ieskojo Qashqai. Isedo i Antara ir bego
> neatsisukdamas i ta Qashqai.

as lyginu apynaujes auto, t.y. pirktas uz 15-20k ir uz keliu metu
esanciomis antrineje rinkoje, kalbam apie paskutine karta. tai turint
omenyje, kad nera stebuklingai mazai nuvertejantis tas kashikas, tame
kainu ruoze nematau jokio miesto parketniko net panasaus. deja.

o link asmenines preferencijos, tai man miesto spuogai nepatinka. del
noro sedeti 5cm auksciau blogiau pasidaro praktiskai viskas, iskaitant
ir auto kaina.