Tema: Re: Dakaras 2019
Autorius: sharkius
Data: 2018-01-25 17:54:55
Prie viso to, dar vidury dakaro sapnavau tokia samokslo teorija,
 kad Vanagas budamas gudresnis uz anuos abu ir noredamas padaryt
 daugiau dakarinio sharshalo Lietuvoj, pasikviete i strielke
 antana ir vaida, pritravino nusipirkt tokias pacias masinas, ir
 lekt irgi lenktyniaut tarpusavy su apylygia technika, nes juk
 taip ir gavos - visose antrastese buvo pajebat kaip bendroj
 iskaitoj kuriam sekas, visi pirmiausia rasydavo kas pirmas, kas
 antras, o kas trecias, ir tik paskutiniam dienos straipsnyje
 mazom raidem parasyta kaip bendras vaizdas atrodo... o ano
 motopyrdininko varda koks 80proc ?fanu? turbut jau apskritai
 spejo pamirst.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/