Tema: Re: Dakaras 2019
Autorius: Yvl
Data: 2018-01-23 16:54:51
blogai atrodo. o su tokiu savo skirstymu tau jau automatiskai atmeti bet
kokia galimybe turet nac komanda.
Vanagas padare labai labai dideli darba - Dakaras Lietuvoj atsirado
apskritai. Nes iki tol tai tebuvo siauro ratelio besidominciuju reikalas.
Tai, kas yra dabar - ovacijos ir aplodismentai Benui ir jo chebrai.
Bet reiseris is jo nekoks. Ir niekada nebuvo kitaip. Nesutinki? Pavardink jo
pasiekimus bet kuriose lenktynese :)

Ir tavo "ideja" yra tokia svelniai tariant nelabai ideja - kol kas nei
vienas is dabartiniu dakarieciu jos nesvarsto kaip realiai igyvendinamos.
nes nu marozai su intelektualais anikaip. ar ne? :)

"booraz"  wrote in message news:p47i1h$ivp$1@trimpas.omnitel.net...

Man atrodo, kad lietuvoje dakaro fanai susiskirste taip, Vanagas labiau
patinka labiau issilavinusiems zmonems. Juknevicius marozu dievas,
pakalba marozu bazaru, jiems patinka, daug mastyti nereikia :). Zala
toks tikras ralistas kol kas ir lieka per viduriuka, uz kuri serga ir
tie ir tie. Bet bet koks Vanago normalesnis paaiskinimas ar piaras,
marozams uzlieja smegenis nesuvokiamo mastymo banga ir jiems atrodo, kad
jis pasikeles, nes nesugeba suvokti ka vanagas kalba :)

O jeigu i jusu klausima atsakyti, tai nezinau, kuris, kas ir kaip, cia
jau detales, jeigu butu igyvendinamas toks projektas. As tik siulau
ideja Lietuvai, kuri simta metu vykdoma dakare gamykliniu komandu, tik
Lietuvos atveju butu salies komanda, tada turetu galimybe pasiekti
prizines vietas. Juk nekiekviena salis, ypac tokia maza turi tris
lenktynines komandas dakare.

--
booraz