Tema: Re: Dakaras 2019
Autorius: Yvl
Data: 2018-01-23 17:21:04
sitam Dakare ne viena karta buvo - grizta Vanagas, masina nenusakomos
spalvos, subaladota kaip obuolys. Grizta Juknevicius - kaip ka tik is
plovyklos, ar kokias vestuves vezes. Ir dar vieta geresne.
Tai arba Vanago lenkas - Susanino palikuonis, arba Antanas tikrai pries
finisa I plovykla uzsuka.

"booraz"  wrote in message news:p47jd0$k0q$1@trimpas.omnitel.net...

Tai yra nei blogai, nei gerai. As tiesiog taip galvoju.

Saunu, kad Vanagas dakara taip ispopuliarino Lietuvoje.

Aš negalėčiau pasakyti nei apie Vanago, nei apie Jukneviciaus, nei apie
Zalos pasiekimus kitose lenktynese. Is dakaro tik matosi, kad Vanago
tempas geriausias buna, bet kadangi tempas didesnis, tai ir nesekmes ar
technikos gedimo atvejis didesnis, kas atsiliepia skaudziai galutiniam
rezultatui. Juknevicius vaziuoja ramiau kur ralio trasos, bet geriau kur
smelynai. Zala puikiai vaziuoja ralio trasomis, bet su smelynais jam
sunkiai. Kiekvienas turi savu pliusu ir minusu.

Taip nesvarsto, nes nera didelio remejo, bet jei koks Super Ukio Bankas
pasiulytu labai didele suma visiems trims, jie ta ideja igyvendintu. Ar
jus galvojate, kad jie neigyvendina, nes nemyli vienas kitu, nenori
kooperuotis ir t.t.? Cia piniginis klausimas visu pirma.

--
booraz