Tema: Re: Dakaras 2019
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-01-25 13:40:23
Kai jis pizdielina reklamuodamas velomaratona - cia irgi prie Dakaro
priskiri? :) Mlia, beveik juokinga. Faktas, kad jis daug matomas viesoj
erdvej, nes daro dx dalyku ir del visu ju reikia but matomam.
Juknevicius pravaziuoja Dakara ir dingsta is eterio metam. Dar 1-2
lenktynes pravaziuoja kaip treniruote, bet apie jas praktiskai niekas
nieko neraso - px ar ten pasaulio cempo etapas, ar kiemo lenktynes,
laimejo/paskutinis - dalampacki visiem. Kaip ir su Dakaru pries 5-6
metus buvo - pajabat, ar ten Petraitis, ar Juknevicius, ar Petrus
vaziuoja 50-70 vietoj, nei kas rase, nei kas rode, nei kam idomu buvo -
zinojo tik besidomintys. Dabar zino dx zmoniu, remejams pasidare idomu -
zjbs, turim rekordini dalyviu skaiciu. Tiketis, kad visiem dalyvavusiem
pavyks pamust savo rekordus galima, bet naivu. Pezo su Miniu tokiu
atveju turetu is vis po smeliu uzsikast - ne rezai o tragedija.