Tema: Re: Dakaras 2019
Autorius: Rimas
Data: 2018-01-25 11:27:52
On 2018.01.25 08:21, Linas Petkevičius wrote:
> Neturiu ir neidomu. Todel ir ziuredamas is salies, nebudmas ralio
> ekspertu negaliu suprasti, kaip zmogus visiskai nemokedamas vaziuoti
> sugeba pravaziuoti Dakara ir dar pasiekti neblogus rezultatus. Gal ir
> newsai kitais metais kelias komandas galetu padaryti - rezultatai butu
> tikrai geresni, tai su remejais problemu nebus.

Aš ir nesidomiu visiškai raliu ir pan (apart F1).
Ir man iš šalies žiūrint atrodo taip - vienas pizdelina, afišuojasi,
reklamuojasi susiriesdamas, atrodo kaip "number uno ralio meistras", o
rezultatai panašūs kaip kitų.
Tai taip ir gaunasi, kad vienas daug šneka, kiti tiesiog važiuoja. Ir
važiuoja gerai/geriau.