Tema: Re: Dakaras 2019
Autorius: Lapinas
Data: 2018-01-24 18:30:36
Nu tai tau rimti pacanai rimtą bazarą šneka ir nėra ko kentams lygint su
kašiu.

OK. Kitas niuansas: bičas daro biznį, nupiso mūsų arkliuką ir padarė jį
vanago logotipu. Gali ir zegarką nusipirkt su arkliuku, o iš vanagas iš to
uždirbs. Organizuoja žiemos ralį. Puiku,
ranką spaust ir sveikatos linkėt, bet ir vėl - akyse doleriukai spindi.
Uždarykim visus privažiavimus prie trasų, sudėkim plytas, o kas norit
pažiūrėt - marš į žiūrovų zonas, nes kitose vietose žiūrėjimas DRAUDŽIAMAS.

15 euriukų. Pochui kad dalyvių 30, nu nesunešė dalyviai pakankamo biudžeto,
tegu žiūrovai nepasiskūpyja, jie gi už ralį. Ir pochuj, kad analogiškas
žiemos ralis yra su 90 dalyvių, kaina 5 (!) eurai žiūrovams ir dar arbata ir
sriuba žiūrovų zonose nemokamai (!).

Taigi reik pinigas daryt visais įmanomais būdais. Nu aš suprantu,
Druskininkų 2 dienų ralis 15 eurų, Elektrėnų 1 dienos už dyką, bet už tą
nesusipratimą imt 15 ir pasiūlyt... nieko, tik laužą ir reklaminius
banerius.

Aš leidžiu jums tikėt, kad Vanagas yra iš principo geras ir protingas, kalta
jo aplinka.