Tema: Re: Dakaras 2019
Autorius: Lapinas
Data: 2018-01-24 18:00:24
Lietuvos ralio čempionato nežiūri/neseki kaip suprantu?
Pasiklausk svyto ar žalto kaip kas ten. Nu neduota žmogui tiesiog. Nesigauna
jam važiuot.

O bl, kai nesigauna, tai per savireklamą ir babkes, lasf rinkimus,
furmanavičius ir visą kitą chujnią perka sau čempiono titulus. Aš suprantu,
kad visuomenė mato tik jo garbanas ir "intelektualias" šnekas, nu bet
gandonas jis kokių reta.