Tema: Re: Dakaras 2019
Autorius: Rimas
Data: 2018-01-25 13:54:03
On 2018.01.25 13:40, Nevkurse wrote:
> Kai jis pizdielina reklamuodamas velomaratona - cia irgi prie Dakaro
> priskiri? :) Mlia, beveik juokinga. Faktas, kad jis daug matomas
> viesoj erdvej, nes daro dx dalyku ir del visu ju reikia but matomam.
> Juknevicius pravaziuoja Dakara ir dingsta is eterio metam. Dar 1-2
> lenktynes pravaziuoja kaip treniruote, bet apie jas praktiskai niekas
> nieko neraso - px ar ten pasaulio cempo etapas, ar kiemo lenktynes,
> laimejo/paskutinis - dalampacki visiem. Kaip ir su Dakaru pries 5-6
> metus buvo - pajabat, ar ten Petraitis, ar Juknevicius, ar Petrus
> [...]

Supranti, kyla labai paprastas klausimas. Kas jis? Vadybininkas ar
lenktynininkas?
Jei ir tas, ir tas, tai kur jis stipresnis - kaip vadybininkas ar kaip
lenktynininkas?

Man šiuo atveju jis labiau vadybininkas, komandos vadovas, bet ne
lenktynininkas. Tai tiek.
Jūs galit išvedžiot kaip norit.

Koks Ronaldo - tai irgi visokių instagramų žvaigždė - piaras pasaulinio
lygio. Nu bet ir gauna visgi apdovanojimus,
kaip geriausias futbolininkas ir pan...

P.S. nežiūriu futbolo, kaip ir ralio, bet vienas pasaulį per news žiba,
kitas vietinėj rinkoj, bet tas pasaulį kaip ir geriausias,
kitas pas mus - vidutiniokas????

Dėl vidutinioko, jei klystu - pataisys kas norės, aš tikrai nežinau.
Tiesiog toks įspūdis man susidaro...