Tema: Re: auto nuoma ir draudimas
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-10-05 14:53:48
vogia tas antenas kaip reikiant, pora kart buvo ir mum. jei 36eur tai cia
skaitau kaip uz dyka bus, nes turetu buti dar koks + 50eur servicefee.

"fenix@w"  wrote in message news:oqtam1$43o$1@trimpas.omnitel.net...

2017.09.04 20:07, fenix@h rašė:
> reikia ispanijoje ~9 dienoms issinuomoti auto.
> kainos adekvacios, tarkim su draudimu gaunasi 100-120EUR ribose.
> pakenciama. bet ten CDW vistiek yra kokis 900-1500 ribose, ar tas normalu?
> uz tokia suma gal jau galima tiketis ir zero fransizes ar klystu?
> apsvieskit plz.
>
> kaip ten tas atskiras draudimas nuomojamom auto? ar galima vis dar toki
> nusipirkti?

suma sumarum:
1. pirktas metinis isorinis draudimas +su rakto pametimo apsauga is
icarhire (50.xx eur)
2. autoclickcarrent jamtas auto 9 dienoms, C klases, aiksteleje gautas
nissan kasikai, klase didesnis (72.xx EUR), 18 ratai, 4 kameros, line
assist ir pan. Auto nuvaziavus ~5.5kkm. CC buvo uzsaldyta 1500EUR suma.
Bunant vietoje drebanciomis rankomis pasikeltas onlinu vienos operacijos
limitas per online banka nuo 1200 iki 1800. suveike po keliu sek...
Pamirsau apie toki...
3. Atvarius auto po nuomos pastebeta, kad nera antenos ant auto (36.xx
EUR). Beveik esu tikras, kad jos ir nebuvo issinuomojant. Blogai, kad
nepadarytos pries ir po fotkes, nors aikstelej bent 10min kiekviena
kampa auto apziurejau kaip perekupas baltarusis, isskyrus stoga: visus
posparnius, mygtukus, dangtelius, ir kitus uzpisancius pizdukus kad
neduokdie nebutu ko. Antenos aisku neziurejau.
4. I draudima dar nesikreipiau, padarysiu siandien-ryt, paziuresiu, ar
suveiks.