Tema: Re: auto nuoma ir draudimas
Autorius: Donatas
Data: 2017-09-29 09:18:37
cia yra beda, jei padangos tau atrodo per daug sudilusios - masinos
tikrai naujos nepasiulys, nebent su priemoka pasiulys kitos klases, o
jei pradursi - mokesi kaip uz gera.

Man buvo atvejas , praduriau padanga, nuvaziavus i servisa siulo pirkti
nauja, nes ta neremontuotina, bet isprasiau, kad tik uzlopytu, nes ne
mano masina. Sulope tam kartui, bet kas toliau po manes ims - tures vel
bedu , nes padanga nekokios bukles...

Donatas