Tema: Re: auto nuoma ir draudimas
Autorius: RD
Data: 2017-09-25 15:44:27
Kai man Sardinijoje ,gaila kad jau nepamenu pavadinimo tos vietines
kontoros, pabande rezervuoti 3600 EUR uz FIAT PANDA, as dejau ant tu
visu pigiu kontoru. Uzsisakai is Hertz , Avis, Europcar ir pan., sumoki
siek tiek brangiau, uzsaldo 200-300 EUR , dazniausiai gauni didesne
masina nei uzsisakei ir nesikabineja prie smulkmenu