Tema: Re: auto nuoma ir draudimas
Autorius:
Data: 2017-09-25 12:34:16
As birzeli Catanijoj emiau dviem savaitem is Keddy (Europcar). Gavau
Renault Kadjar'a visiskai nauja. Irgi siule papildoma draudima, bet
atsisakiau, nes turiu metini is insurance4carrent.
Kazkas stovejimo aikstelej ilenke dureles. Grazinant masina nesikabinejo
visiskai, pazymejo kad viskas gerai ir tiek.