Tema: Re: auto nuoma ir draudimas
Autorius: Donatas
Data: 2017-09-12 12:10:39
Teko - tenka tureti reikalu su https://www.icarhireinsurance.com/#0
viskas perkant ok ,

  Dabar nuo kovo turiu rekala - draudimo gavima, tai nusipirkti kaip ir
labai greitai, bet finansiniu reikalu komunikacija tai prastoka, per
menesi siaip ne taip atsako ir labai kudai.
Mano atveju atsiunte, kad sumokes tik po 2-3 paklausimu, tada pasirodo ,
kad duota IBAN saskaita tinka tik EUR ir jiems atmete pavedima(kad darys
anglijos svarais niekur nerase), tada nurodziau Paysera su pildymo
instrukcija, sake viskas ok. Dabar sakosi pervede , jiems neatmete, bet
Paysera pinigu anglijos saskaitoje nemato, paparasius pavedimo israso
patikino laiske,  kad tikrai pervede suma, dar karta paprasius -
atsiunte tik pavedimo data (kas 1 men :). Gerai, kad suma nedidele
15Eur, bet kaip ir pretekstas isbandyti , nes perku is ju periodiskai.
Dabar vel pirksiu, tikiuosi esant rimtam reikalui (sumai) tikrai
pervestu, tik gali ilgai uztrukti...

Donatas