Tema: Re: auto nuoma ir draudimas
Autorius: gopenzo
Data: 2017-09-25 00:28:42
vakar pasiėmėm catanijoj (sicilija) mašina iš goldcar. pasiūlė imti
dyzelinę, vietoj benzininės, po to kai pasakiau kad važiuosim aplink
siciliją. nu tipo sakau ok, nes ale mažiau ryja. sumokėjau kažkas apie
25eur už mašinos keitimą. gavom citroen c3. tai nežinau ar čia išlošiu
ar truputi apipiso.

primygtinai siūlė ir ilgai įkalbinėjo imti pilną draudimą, kuris 13 parų
gaunasi 240eur (mašinos nuoma 80eur). nes tipo mano turimas draudimas
papildomai pirktas per ryanair yra išvis ne draudimas ir gaidys. vienzo,
atsisakiau. kortelėj užšaldė 1240eur.

atėjom pasiimti mašinos, apžiūrim. apibrozdinta vietom. pasikvietėm
darbuotoją, apėjom kartu, sužymėjo apgadinimus iš naujo.

neperšokęs griovio op dar nesakau, bet reikia būt pasiruošus ir turėt
omenyje, kad tie nuomotojai visaip kaip bandys tave apipist, nes spėju,
kad jie iš to pagrinde ir gyvena.

nors prieš kelis metus buvom italijoj (nuo milano iki romos), ėmem
mašiną be jokių draudimų, be jokių apibrozdinimų inspektavimo ir viskas
finale buvo gerai. nu gal pasisekė...nežinau.