Tema: Re: auto nuoma ir draudimas
Autorius: Edo
Data: 2017-10-04 13:45:14
Nu gal Pandai pandai nelygu, bet man 1.2 Sicilijoje visai normaliai. Autostradoj aisku nekazka, bet tam ji ir nepritaikyta. O po kaimelius pasimalt ar i kalniuka ivaziuot uzteko traukos ir erdves salone nepasirode per mazai. Tik kad net sedyne pasireguliaves sedi gana aukstai, tai cia nepatiks tikrai tiems, kas atsigule vazineja.

--
Free News Reader
http://put.hk