Tema: Re: auto nuoma ir draudimas
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-02 16:04:40
2017.10.02 15:54, vaidas rašė:
> tai reiškia pirmą kartą gavai normalią mašiną nuomoj :)

nea. ka esu turejes is isimintino:
pezo 207 ~500km ridos
panda ~17kkm ridos - gaidiskiausia mashina, kokia esu vairaves
3x corsa 1.2 benzus, visi iki 20kkm, stebetinai smagios auto zinant
variklio mazuma
C klases auto esu kelias turejes ir siaip nei vienos nebuvo tokios, kad
neturetu naujos auto savybiu, visos labai labai arti to