Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: Bronco
Data: 2017-05-12 01:16:55
On 2017-05-09 08:29, Vytenis P. wrote:
> Tu važiuoji kairėje greičiau?

Taip, nes aš važiuoju juosta, kurioje leidžiamas greitis 60 ar 70, o
moteriškė rieda greitėjimo juosta gal 30 km/h ir negreitėja.

> T.y. tu, netrukdydamas dešinėje esančiam,
> laisvai persirikiuosi prieš jį į dešinę ir nuvažiuosi savo keliais.

Anoje situacijoje tai nebuvo labai lengvai įgyvendinama, nes įsibėgėjimo
- lėtėjimo juosta toje vietoje buvo gana trumpa, o moteriške labai
"teisingai" pasirinko riedėjimo toje juostoje greitį, kad patikimai
"pridengt" išvažiavimus :] Susimontavau prieš ją su labai menka atsarga :)

Šiaip, jei nebūtų ta situacija tokia link lengvai ekstremalios, tai gal
ir nebūtų ano tread'o ;)