Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-05-09 08:29:47

> Prisiminus aną diskusija, ten situacija buvo labai panaši, bet ne visai
> tokia pat. Ten aptarėm, kai abu ketino persirikiuoti vienu metu, o
> greitėjimo-lėtėjimo juostoje buvęs auto lėtai riedėjo ta juosta, tokiu
> būdu nei pats sklandžiai įsiliedamas į srautą, nei kitam leisdamas
> persirikiuoti į lėtėjimo juostą.
>
> IMHO, bet šitas aiškinamasis raštas paaiškino klausiamą situaciją, bet
> ana iki šiol liko nevisiškai aiški.
>
> Aš į ją pakliuvęs, automatiškai bandžiau laikytis dešinės rankos
> principo, bet dėl neryžtingos ir lėtai judančios greitėjimo juosta
> [...]
Taip jau būna, kai automatiškai laikomasi "įstatymo raidės" ir
neatsižvelgiama į realią situaciją
:)
Tu važiuoji kairėje greičiau? T.y. tu, netrukdydamas dešinėje esančiam,
laisvai persirikiuosi prieš jį į dešinę ir nuvažiuosi savo keliais.
Tu važiuoji tuo pačiu greičiu, kaip esantis dešinėje, arba matai, kad esantis
dešinėje nedvejodamas greitėja ir tave mato? Pristabdysi, kad praleist
dešinįjį ir įsuksi į dešinę eilę už jo. Nejaugi čia tikrai raketų mokslas reikia
tam pabaigti 2 aukštąsias?