Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: 中国百强
Data: 2017-05-09 09:42:12
o kiek raketų mokslų ir aukštųjų reikia pabaikt ket rašitojams ir kelių
daritojams, kad suformuluotų ir pažimėtų tokias vietas aiškei, akivaizdžei
ir be klausimų?
kad paskui nebereikėtų komplikuotai dėstit apie visokius ten ketinimus pagal
kompetencyjes ;)

"Vytenis P."  wrote in message news:oerk4b$ta$1@trimpas.omnitel.net...

> Prisiminus aną diskusija, ten situacija buvo labai panaši, bet ne visai
> tokia pat. Ten aptarėm, kai abu ketino persirikiuoti vienu metu, o
> greitėjimo-lėtėjimo juostoje buvęs auto lėtai riedėjo ta juosta, tokiu
> būdu nei pats sklandžiai įsiliedamas į srautą, nei kitam leisdamas
> persirikiuoti į lėtėjimo juostą.
>
> IMHO, bet šitas aiškinamasis raštas paaiškino klausiamą situaciją, bet
> ana iki šiol liko nevisiškai aiški.
>
> Aš į ją pakliuvęs, automatiškai bandžiau laikytis dešinės rankos
> principo, bet dėl neryžtingos ir lėtai judančios greitėjimo juosta
> [...]
Taip jau būna, kai automatiškai laikomasi "įstatymo raidės" ir
neatsižvelgiama į realią situaciją
:)
Tu važiuoji kairėje greičiau? T.y. tu, netrukdydamas dešinėje esančiam,
laisvai persirikiuosi prieš jį į dešinę ir nuvažiuosi savo keliais.
Tu važiuoji tuo pačiu greičiu, kaip esantis dešinėje, arba matai, kad
esantis
dešinėje nedvejodamas greitėja ir tave mato? Pristabdysi, kad praleist
dešinįjį ir įsuksi į dešinę eilę už jo. Nejaugi čia tikrai raketų mokslas
reikia
tam pabaigti 2 aukštąsias?