Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: ABLomas
Data: 2017-05-09 10:31:28
On 2017.05.09 09:48, Lapinas wrote:
> Nu jo. Tiesiog nedėt trikampio, nes aprašytoj situacijoj jis ten nachuj
> nereikalingas.

Trikampis reikalingas - nes kelio žymėjimas ne visada matomas.
Tiesiog daug kurie "ė salaga aš 538513 metus jau vairOju neaiškyk man"
pamiršta, kad trikampis galioja iki sankryžos ribų. O lygiagrečiai
einantys keliai - ne sankryža, vienok....
KET ganėtinai aiškiai parašyta, taip pat (kaip backup variantas, jei
sunku nuspręst, kur baigias kelių sankirta) parašyta, ką reiškia "duoti
kelią (netrukdyti)" - t.y. neprivalai praleist BESIRIKIUOJANČIŲ į kitą
eismo juostą, bet ne gi - geriau aiškint viską pagal paniatkes, taip ir
nepaminint nei vieno KET punkto, kurį būtų galima taikyt.

Primena bišky "flat earth" pasekėjus - anie irgi ŽINO =)