Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: Nerijus
Data: 2017-05-09 12:34:21
On 2017-05-09 12:06 PM, Lapinas wrote:
> Nu tai paprotinkite mane, nesusipratėlį kam ten apverstas trikampis
> reikalingas, kurioj vietoj yra kelių sankirta greitėjimo juostos atveju.

	IMHO:
	Greitejimo juosta yra pagrindinio kelio dalis.
	Sankirta yra shalutinio kelio sankirta su greitejimo juosta (jei tokia
yra pagrindiniame kelyje).
	Trikampis rodo, kad ivazhiuodamas i greitejimo juosta turi praleisti ja
(greitejimo juosta) jau vazhiuojancias mashinas. Bet tik ivazhiuodamas.
Ivazhiaves i greitejimo juosta, jau varai pagrindiniu keliu, ir elgiesi
priklausomai nuo savo tolimesniu planu. Jei nori rikiuotis i pirma
juosta, praleidi ja vazhiuojancius.

	Siaip jau viskas sitas buvo 10 kart aishkinta atitinkamame trede, nu
bet visiem vistiek buvo neaishku.

	N. M.