Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: spakainas
Data: 2017-05-09 13:50:57
:)
Tai kad anot šito išaiškinimo - ženklas galioja visoje greitėjimo juostoje:

Be to, Jūsų pateiktoje nuotraukoje prieš
greitėjimo juostą įrengtas pirmumo kelio ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“,
kuris papildomai informuoja
greitėjimo juosta važiuojantį vairuotoją apie pareigą įsiliejant į
transporto srautą duoti kelią kitiems
vairuotojams.