Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: ejs
Data: 2017-05-09 16:43:24
2017-05-09 12:06, Lapinas rašė:
> Nu tai paprotinkite mane, nesusipratėlį kam ten apverstas trikampis
> reikalingas, kurioj vietoj yra kelių sankirta greitėjimo juostos atveju.

Kelių sankirta yra toje vietoje, kur jie susikerta. Marš į vairavimo
mokyklą.

Greitėjimo juosta yra PAGRINDINIO kelio dalis, skirta išlyginti
transporto srautų greičius.

Tai, kad horizontalus ženklinimas naudojamas netinkamai, yra atskirų
asmenų kompetencijos problema. Normalus horizontalus kelio žymėjimas kai
įvažiavimas ir išvažiavimas yra netoli vienas kito, turėtų būti:
  1.12 ; 1.10 punktyras kairėje ; 1.6; 1.10 punktyras dešinėje; 1.1

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not