Tema: Re: Greitėjimo juosta, pagrindins kelias, Susisiekimo ministerijos nuomonė
Autorius: ABLomas
Data: 2017-05-09 13:53:34
On 2017.05.09 13:46, Lapinas wrote:
> Matau skaičių klaviatūrą netingi spaudyt. Bet pats kažkaip nesugebi ar
> klausimo perskaityt, ar tiesiog neturi ką atsakyt.

Į tavo tą pseudo-klausimą aš atsakiau jau pirmai - yra dvi skirtingos zonos:
1) kelių susikirtimas - ten atvažiuojantis yra šalutiniam kelyje. Toje
vietoje nuo pagrindinio kelio jie paprastai būna atskirti ištisine
juosta, bet tuo atveju jei koks gezas varo per stulpelius/brūkšniuotą
zoną/whatever - turi jį praleist
2) lygiagrečiai einantys keliai - važiuoji ir nesuki galvos, pakol
nekeiti judėjimo krypties - nieko praleist neturi. Tie kas rikiuojas iš
kitos juostos į tavo juostą - tave turi praleist*

* flat earth šalininkams ir "agyrdž aš vairuoju kešium metų ir gereu
žinau" negalioja, su tais klausimai sprendžiami draudimo ir žaliųjų pagalba.

Tai va jei užuot kartojęs klausimus paskaitytum ką tau atrašiau, tai
nereiktų ten žliumbt apie mandagumą...