Tema: Re: Family van - reziumuojam?
Autorius: aroone
Data: 2009-08-10 10:11:23

"kewle migyje" <wmi@vmi.lt> wrote in message news:h4hbsv$jvu$1@trimpas.omnitel.net...
> jei įdomu, vienam savo geriausių draugų c8 atsisakiau parduoti
> išvarė chebra į BY
>
> yra aparatų kuriuos rekomenduoju, bet būna ir kitaip :)

jau virs 3 metu vartojamas pirmuju gamybos metu benzininis 807'as. Is salono detaliu pats keiciau tik sedyniu atpalaidavimo rankeneles, nes suluzo ju plastmasiniai fiksatoriai bei "atsipalaidavo" bagazines dangcio vidine apdaila. Dabartine rida 130+kkm. Pakaboje tvarkyta tik vieno priekinio amortizatoriaus kazkoks "silencer'is". Is elektriniu gedimu - nupuves galinio rato abs'o laidas bei valyti parkavimo daviklio kontaktai. Koroziniai gedimai - jau dviejose vietose virintas duslintuvas, uzkirmijes rankinio trosas bei supuves kazkoks ausinimo sistemos metalinis kolektorius-zarna (sian reiks reiks uzsukti i kewlide pasiimti). Gal mano karma pusetina, gal buves seimininkas sutvarke visus gliukus iki manes, taciau kolegos garantinis X5 pastaruoju metu servise lankesi dazniau nei autobusas.

O siaip is patirties, jei jau ziureti kazka is 807/C8/Ulysee MkII/Phedra, siulyciau pasidairyti i egzempliorius, gimusius po '05 vidurio (su oranziniu prietaisu skydelio apsvietimu)

A.