Tema: Re: Family van - reziumuojam?
Autorius: Icetom
Data: 2009-07-27 18:47:34
Nu aš matau kaip tavo poreikius atitinkančius, šiuos modelius:
Renault GrandScenic. Galines sėdynes gali išimti ir bagažinė tikrai tada
nemaža būna. 6-7 vietoj sėdint paaugliams iki kokių 14-16 m, tikrai turėtų
būti pakankami vietos. O dar paprasčiau nueiti iki Renault autosalono ir
gyvai apžiūrėti. 5 žmonėms tikrai labai komfortiškai galima važiuoti jame.
Reiktų vengti komplektacijų su berakte užvedimo sistema (kortele), bet kiek
pamenu, jei tik prabangesnė komlpektacija tai pagal nutylėjimą eina beraktis
užvedimas. Dyzeliniai (dCi) varikliai labai taupūs ir gerai traukia (net 1,5
dCi puse velnio dėl didelio sukimosi momento). Svarbiausiai dažniau keisti
tepalus, kaip ir visoms mašinoms su turbinomis. Stabdžiai efektyvus. Pakaba
ir komfortiška,, ir pakankamai informatyvi (omeny, saugiai jautiesi
važiuojant).
http://www.lautra.lt/uploads/automobiles/docs/ScenicPH2_LT.pdf

Renault GrandEspace - aišku, erdvės kaip ir komforto įrangos dar daugiau
lyginant Grandscenic

Renault Trafic ir jo kopijos. Jau to tikrai užteks visiems poreikiams :) Tik
2,0 dCi (90 AG) - tai ne už ką neimčiau netraukia visai  :(
http://www.lautra.lt/uploads/automobiles/docs/TraficPH3_LT.pdf

Na ir visi Renault lengvieji priešpaskutinės kartos turi 5 žvaigždutes
EuroNcap  (http://www.euroncap.com/tests/renault.aspx).