Tema: Re: Family van - reziumuojam?
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-07-26 16:43:50
siap jo, jei galeciau vazinet su dujom - manau, kad chrysleris butu
vienintelis pasirinkimas.
pilti 14-15 benzino i masina man realiai per brangu, nes cia vien primetus
koki nedidska dalnoboju iki kokios italijos, tai siap su lektuvu visai
seimai kartais apsimoka labiau.
vis dar turiu vilties surasti ka nors dyzelinio.