Tema: Re: Family van - reziumuojam?
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-07-26 16:38:37
na vat idomu kaip ten grande su tom vieotm istikruju, bikoz as sedejau
(nevaziavau) tik 5sed vt varante, tai nelabai isivaizduoju kokiu budu ten
telpa dar du ir dar lieka vietos bent jau chemodanui didesniam.
nu o visu antra tu teisus - biski ne mano kainu kategorija. pigiu pinigu era
baigesi, todel reikia vel priprasti gyvent pagal pajamas, o ne pagal
geriausius lizingo procentus:)