Tema: Re: Family van - reziumuojam?
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-07-26 22:50:03
Berods '94 metuku.
O kelia laiko sakyciau labai liuks. Ne Fiats Coupe ar Honda Prelude zinoma,
bet 6 mazdai daug zoles shikt reikia.
Ir jei Speisas nekomfortiskas tai tada geriausisi aisku skoda uz 100Lt per
menesi :)
Beje is kur tos paskos apie luztancias apdailas ir durniuojancias
elektronikas? Per 5 metus kazaip nepastebeta tokiu dalyku.