Tema: Re: Family van - reziumuojam?
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-07-26 13:32:14
turėjau, bet bijau, kad tai bus kita kainų kategorija...

...pernai su C4 Grand Picaso 2,0 HDi AT net ne kiečiausia komplektacija (NAVI man nereik, nes ji galvoje, xenonų nebuvo, tai gaidys plotnas) mostelėjau apie pusantros štukės km nonstop - iki Konin ir atgal. Pirmyn tuščias, atgal - pasikrovęs.
...septynių vietų neprireikė, bet bagažo buvo dx - tiesa, nepasijautė, nes torko pakako.
kelionė užėmė pirmyn atgal apie dvim val. Nesidraskiau ant lenkimų, nes vienas iš keleivių buvo mano dukra.
Tas pusiau troleibusas ėjo, kaip išpistas.... Grįžęs išmiegojau ir pasikviečiau šeimą turintį draugą pabandyt.... Pabandęs pasakė: "Eik tu nachui, taip nebūna"
Kopyrait masonai. :)

Po to pardaviau tą auto, berods už šempenkis.... Dar turiu panašią kontoroje, bet...
--
'(oo)'