Tema: Re: Family van - reziumuojam?
Autorius: padugne
Data: 2009-07-26 13:32:52
On Sun, 26 Jul 2009 12:43:10 +0300, Dede_Pranas wrote:

> ir jei turit ar turejot reikalu su isvardintom masinom, brukstelkit
> trumpa savo komentara. prie atitinkamo modeliuko.

tai ne reziume bet visgi: mano biuro kolega toks labai seimyniskas su 3
vaikais.

Pries tai vazinejo su peugeot 807. Reziume: gyvent galima, bet knisa savo
prancuziskumu. Nesibaigianti pokalbiu tema su kitu kolega 807 turetoju:
na, kas tau si karta salone atluzo? I servisa irgi pavazinedavo, bet
kadangi masina garantine, tai keikesi tik del pakaitines masinos.

Dabar vazineja su T5. Vienintelis minusas: problemos su parkavimu, pusej
parkingu pernelyg zemos lubos. Bet pacia masina tai patenkintas iki ausu,
tipo "pagaliau viskas telpa". Techniniu problemu kol kas nebuvo, salone
irgi niekas neatluzineja.

Dar buvo 2 espasai. Abu nebuvo pratesti, irgi del juokingos salono
kokybes. Kazkaip nenormalu kai 1 metu masinoje savaime atsilupa paneles
kampas.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?