Tema: Re: Auto ~ +/- 8-10k ir Kur pirkti?
Autorius: ostapas
Data: 2017-05-05 12:44:07
Same here - 100kKm nuo 140 gal realių. Tik į ispaniją neminsiu, nes
aptarnavimą reik daryt jeu ir stabdžių diskai nusibaigę.

"Nevkurse"  wrote in message news:oehfj9$cgc$1@trimpas.omnitel.net...

Nu man su tokia pat Mondeike numynus 130kkm (nuo 77 realiu) tai
pasirode. Nes negenda ji ir vaziuoja nepisdama proto. Nera tai ideali
auto, turi trukumu kaip atraminiai guoliai pvz. - max 80kkm laiko,
kondyskes radiatoriu prakiurde plastikas, besirmeniantis i ji - bug by
design, meistrai is karto zinojo kuria vieta ziuret. Bet tokiu bajeriu
'grysi su autobusu' - nebuvo nei karto ir net i ta puse, visiskai ramiai
galiu ryt sest ir ismint su ja kad ir i Ispanija.