Tema: Re: Auto ~ +/- 8-10k ir Kur pirkti?
Autorius: mrlz777
Data: 2017-04-18 16:46:31
Jo, sita skelbime su tokia komplektacija pigi palyginti su kitais
variantais.

Nu dar ir pas situs buvau nuvaziaves:
https://www.polizinginiai.lt/lt/naudoti-automobiliai/opel-insignia
Tai pas juos kaip suprantu jau tikrai su normalia istorija (prikabinta prie
skelbimu) ir rida.
Tai kainos irgi kaip matai 10-12k, nu ir viena senesne uz 9k.

Tai galvojant, kad cia normalios auto, o gariunuose ten kaip nors nusukineja
mokescius, todel gali pigiau parduot nei polizinginiai, tai gal ir normalu
~2012m. Insignia uz ~10k eur?

Nes nu Vokietijoj ir Colos buteliukas 3eur kainuoja, kai pas mus 1eur...
Tai ar cia jau tikrai taip reikia pasitiketi tik tuo mobile.de ziurint i
auto kainas?
Beto ir atvezta is prancuzijos, o ne vokietijos.

(nu ok, visai limpa man ta insignia is skelbimo, tai biski iskreipti gali
mano nuomone :)) )

"nekas"  wrote in message news:od54gf$sef$1@trimpas.omnitel.net...

> Sitas net pasiule varyt ar tai i servisa, ar TA centra ir jei kas blogai
> tai tipo suremontuos uz savo pinigus...
> https://autoplius.lt/skelbimai/opel-insignia-2-0-l-universalas-2012-dyzelinas-5535021.html
>
> Tai ar galima kazka per autopliusa nusipirkti, kad poto nekisti remontams
> kas menesi po dahuja?

Tai kad tokia Insignia mobile.de pati pigiausia 11k, o vidutine kaina
turbut 13-14k ir daugiau. O cia atveze i Lietuva, uzdirbo ir parduoda uz
9k. Stebuklai.