Tema: Re: Auto ~ +/- 8-10k ir Kur pirkti?
Autorius: spakainas
Data: 2017-04-21 10:40:31
Jei jau taip būt galutinai tiksliam, tai E39 525 zyzelis buvo pirma mano
matyta auto, kur nelabai pasakysi kad čia dyzelis. Nei turbo lago kaipo
tokio nei tarškėjimo ir kalenimo - vientisas tolygus UUUUU. Ant laisvų
net vairas nedreba ir t.t. Ir salono medžiagos tam metui buvo kažkoks
kostmosas - jie ten berods pirmieji išrado tą ale "odos faktūros
imitacijos" minkštą apšyfkę.