Tema: Re: Auto ~ +/- 8-10k ir Kur pirkti?
Autorius: kb
Data: 2017-04-18 23:58:00
siaip kaip ir minejo butinai reikia is dylerio, ir geriau is vakarines
fokietijos ziureti. Su serviso knygele. Yra nemazai sansu, kad problemu
bus zymiai maziau. Del ziurejimo, nezinau, ka tu nori ten ziureti,
siaip reikia klausti dylerio tiesiai sviesiai kas buvo ir tt. Plius kai
kurie suteikia garantija (aisku i Lietuva tu jos negausi) tai jau
kazkiek pasako, kad jie atsako uz tai, ka parduoda