Tema: Re: Auto ~ +/- 8-10k ir Kur pirkti?
Autorius: kitas
Data: 2017-04-21 09:33:52
On 2017.04.21 09:25, spakainas wrote:
> Nu bet tikrai tie 200 tikrų km yra riba? Nu ble kažkaip nžn. Sutikčiau
> ten kokiai mažalitražkei gal... Prisiminus bugovą by design tajotos
> d-cat'ą ir jo 280kkm be didesnių bėdų tai net nžn - nisanas ant tiek
> xujioviau padarytas?
Kažkaip IMHO, tai susiję su gamyklos dislokacija. Pvz. avensiai
surenkami UK – ne stebuklas (arba man tokie papuolė), kaškajus – UK,
irgi, remiantis ankstesniu thredu – ne kažką, xtrail t30 (dėl t31 neesu
tikras), jei neklystu – JP, kažkokių ypatingų bugų (surinkimo kokybei,
naudojamų medžiagų) nelabai. lužta kaip ir visos, ir remontuojamos, kaip
ir visos – nei per brangiai, nei per pigiai :).