Tema: Re: Auto ~ +/- 8-10k ir Kur pirkti?
Autorius: ostapas
Data: 2017-04-20 15:11:51
Čia kokiam kontekste? Penkiamečių karučių už 9kEUR? Pas kuriuos čia taip jau
geriau?

"Tamuto"  wrote in message news:oda65o$6c6$1@trimpas.omnitel.net...

nu tu pabandyk patestuoti ir pradedant sudinom plastmasem bei baigiant garso
izoliacija nekažka ten neskaitant kad motorai sudini

"ostapas"  parašė naujienų news:oda2l1$2gj$1@trimpas.omnitel.net...

ne, tai dabar jau blet pasakok. ar vėl pisi protą kad prosenelis granadą
turėjo ir gaidys buvo?

"Tamuto"  wrote in message news:oda2fv$2bm$1@trimpas.omnitel.net...

Nėra ką gero rašyti, tai ir nerašome :) Geriau nesirink, nebent tik dėl
išorės dizaino :)

"mrlz777"  parašė naujienų news:od9jpa$i7n$1@trimpas.omnitel.net...

Nu gerai, reikia rimciau paziuret i tuos superbus :)

Siaip sedeta ir mondeo 2007m universale, tai ten vietos irgi pakankamai
daug. Tai turbut ir 2010-12m panasiai turetu buti.
Bet kazkaip niekas nieko apie mondeo nerasot.. :)

"spakainas"  wrote in message news:od7p6f$6qb$1@trimpas.omnitel.net...

Kolega pernai paėmė 2008 A6 2.0 TDI 100kw už 9k. Atstovybėj Vilniuj
prižiūrėta, su istorija. Džiugina. Ir oda normali, o ne jauno dermantino
ir t.t. Dėl turgaus nepatarsiu, bet aš asmeniškai tai ten net
neieškočiau - kiek teko matyt, tai atblizginti lavonai pagrinde.
Iš paminėtų tai Insignijoj į garso izoliaciją atkreipk dėmesį, silpna
vieta ten. O šiaip Lietryčio krepšininkai man regis su superbais visi
važinėja, ar bent jau važinėjo.