Tema: Re: Auto ~ +/- 8-10k ir Kur pirkti?
Autorius: DK
Data: 2017-05-05 08:53:31
Aš labai persiprašau, bet ar Vesta tikrai jau yra sertifikuota
naudojimui ES?
Lietuvoje iš tos gamyklos galima nusipirkti Niva. Manau jei Vesta turėtu
visus reikalingus popierius, tai ji pasirodytu ir čia.
Iš tikro atsirastų žmonių, kurie Dacia "pigeu" pirktų.
Beje, Niva pas mus yra dviejų modifikacijų - Niva ir Niva Urban. List
price - 9300 ir 9900 atitinkamai. Mačiau gyvai praeitą sav.