Tema: Re: Auto ~ +/- 8-10k ir Kur pirkti?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-26 08:20:41
On 2017-04-25 22:50, news reader wrote:
> Pamenu kai 1977 pradejo jas pardavineti CCCP niekas nepirko,

Cha, cha, cha  :-)))   CCCP nauju masinu nepirko :-)))))  naujas
anektodas...    Jaunimui, kuris tada negyveno: Bet kuri CCCP gamybos
automobili po kokiu 5 metu eksploatacijos buvo galima parduoti turguje
uz naujos kaina. Automobiliai tuo metu buvo parduodami uz paskyras.
Parduoduvese laisvai ju NEBUVO. Pamenu atveji, kai kolukietis, kuris
turejo pinigu ir negalejo gauti paskyros, uz nauja VAZ2106 sumokejo
beveik dvigubai daugiau - ne ~9000rub, o 16000rub...

Tik tuo metu buvo truputi kitas supratimas apie auto, ir niva nebuvo
"grazi". Todel ir mano ivazdintas kolukietis pirko ne niva, o vaz2106
(kuris tuo metu buvo komforto, prestizo ir prabangos isikunijimas,
auksciau - tik 24 volga. Bet ji su paskyra kainavo apie 14000rub, o
turguje - ar ne dvigubai brangiau....   O niva, taip pat vaz2102 buvo
tokios daugiau darbines praktiskos masinos, o tuo metu automobiliu buvo
stengiamasi parodyti ir statusa.... Tam paciam kaime po to kazkas
vazinejo su niva ir negalejo atsidziaugti (nepamenu, ar nuosava, ar
valdiska). Tiesa, pagal paskyra niva kainavo panasiai, kaip ir vaz2106.
Kadangi jis buvo "prestiziskesnis", del to ir paklausa turejo didesne.
Tada kolukieciui buvo pofig, kad nepravaziuoja lauko keliuku ar per
pusnis. Savrbu - kaimynai mato, koki grazu auto turiu.

Jei ziureti toliau, tai iki siol rytu europoje (ir ypac lietuvoje) liko
tas auto grozio supratimas. Tais laikas buvo "grazu" tik sedanas. Ir,
jei vakaru europoje senai populiarus universalai, minivenai, tai
lietuvoje jie populiareti pradejo visai nesenai. Iki siol daugeliui nuo
CCCP laiku buvo kazkur pasamoneje buvo irasyta - grazu tik sedanas... O
universalas - tai katafalkas (vieno pazistamo zmonos visai neseniai
pareiksta nuomone renkantis auto), ir pan.

Audrius K.

  nes atrode per