Tema: Re: Tesla Model 3
Autorius: 911
Data: 2016-04-07 18:13:13
nustok tu myzt viena karta.. isikabina kazkokia nesamone ir loja 10metu tapaty..
ziuret reikia ka perki, paskui ziuret kaip ir kas remontuoja ir finalas gaunasi LABAI PUIKU.
Nekosminis laivas gi cia, eilinis vasia is garazo GALI padaryti/suvirinti neblogiau nei gamykloj, jei tik nori ir turi supratima..

Esu neviena ir ne du lavonus atvezes is usa, atkeles ir pardaves tiems patiems preciziskiems vokieciams, dziugauja dar dabar, praeina ten lygiai panasiai kaip lietuvoj tufus ir su amerikoniskom lempom ir juodais langais, free flow duslem etc.. tokiem botanikam kaip tu tik viskas lb sudetinga ir neymanoma, nes apart monitoriaus daugiau nieko gyvenime taip ir nemates..

p.s. dar ziurek netycia palysi po savo kregzde kuri savaitgali bekeitinedamas kokius nors nesamoningus stabdziu vamzdukus ir pamatysi kad ketvertukas yvirintas, siule rudyja, kas tu tada? :D