Tema: Re: Tesla Model 3
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-04-02 22:25:11
no problem :) as kaip spaudziau turbodyzeli taip ir spausiu dar ilgai.
cia ateit pasvaigt ir paskaitinet apie teslas, sutinku, idomu. tuom si
tema ir uzsibaigia.
jeigu apie konkretuma, tai tavo beda ta, kad perskaites ka parasiau,
taip ir neradai galvoj jokios konkrecios minties, skaiciaus, plano, kaip
viskas turetu buti, kad 'tesla vaziuotu iki parduotuves pieno
nusipirkt'. kad ir kaip bevartytum, tai taip ir lieka hipio zaislu dar
ilgam. kitaip tariant, niekas seniai nesikeicia ir nesikeis. pats tik
neigi tai, kas mano parasyta. sutinku, tai tik mano nuomone. ir ka? tu
savosios net neturi. aklai tiki, nes nezinai :) o tiki taip, kaip nori,
kad butu. deja, pagrindo tam mazoka.