Tema: Re: Tesla Model 3
Autorius: Rimas
Data: 2016-04-03 22:17:28
O tai gal Muskás ir padarys tą lūžio tašką? Su e-mokėjimais padarė, su
transportu aukštyn lyg ir padarė, tai gal ir čia laikas?
Man kažkaip keista, kai diedui, kuris vykdo (ir įvykdė) tokius projektus
internetiniai kaubojai aiškina kad jis nesąmonę daro. Ir tie
investuotojai. Ką tie masto? Ar jiems Muskas kaip telefoninis sukčius
naktim skambinėja ir tie neįvertinę situacijos apipelijusius
(greičiausiai pagrabui kauptus) doleriukus suneša? Tuos varganus kelis
šimtus milijonų.
Ateitu kaip vyras, pasiklaustu o.autos ką daryt. Ir jam čia išaiškintu,
kad saulės elementai nesamonė. Kad jo projektuotojai ir inžinieriai,
planuojantis gigafactory aprūpinti saulės energija - kvailiai. Kad šalia
gamyklos esančius ličio klodus tuoj supirks spekuliantai ir ateis
pukuotas gyvūnėlis į jų gamyklą. Ir dar daug labai naudingų dalykų sužinos.
Gal laikas naujam trydui apie kosminius laivus?