Tema: Re: Tesla Model 3
Autorius: pvytautas
Data: 2016-04-02 16:50:49
Ka reiskia skaiciuot nemokantys? Ne viskas paremta vien LT rinka.
Naftines masinos apmokestinamos pasaulyje mokesciais. Ir ten galvoja
apie naftines vs elektrines transporto priemones kiek kitaip.
Ten jau senai aisku kad dyzelis nafig nereikalingas nuvaziuot 3 km iki
batono nes neadekvatus mokesciai.
Elektriniai gi atleisti nuo daug mokesciu i turi lengvatu.