Tema: Re: Tesla Model 3
Autorius: gylys
Data: 2016-04-05 01:47:50
Yra tiesos.
Notebuku akumu unikalumas uzpisa negyvai.

Vienok bus reikalingas unifikuotas standartas.
Kazkada mob. pakroveju lizdu buvo dx pas kiekviena gamintoja. Dabar liko microusb ir užbalės.
Koki cia dar pavyzdi paimt?

Krc reiks (interesu grupei) ir nustatys vienoda vyriausybiniu lygiu.
Tai tik proceduriniai neesminiai klausimai, kam ties tuo cikliniesi

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/