Tema: Re: Tesla Model 3
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-04-05 17:16:28
tai kai atpigs tai tada bus galima bazarint.
Tipo su šiaip mašina nežinai, kad prašoksi?

ai ble, šeštadienį kaip tik gerai viskas baigėsi, kad nivalit. Taikoj
pirmoj juostoj stoviu, užsidega žalias, antra trečia miega, dar taip ant
savęs pyktelėjau, kad pusę sekundės pramiegojau......pradedu važiuot,
pyst pro nosį antras golfas, diedukas su bobute žiūri didelėm akim kas
čia jiem pypia :DDDDDD